maanantai 31. tammikuuta 2011

Save a horse, ride a cowboy

Ihan parasta zumbaa jälleen kerran! 

"Save a horse, ride a cowboy" 
Ei voi kuin vetää suunpielet kohti kattoa ja heiluttaa pebaa niin pirusti :D 
Tässä vielä original Big&Rich'n musavideo, joka on hauskempi kuin yllä oleva versio! 

Tällaista en ole aikaisemmin nähnytkään, mutta hauskalta vaikuttaa! Muhun vetooa kyllä hyvin tuollaiset countrybiisit - ja aika monet muutkin, kun on kyse zumbasta! ;) 
Ja mä olen just tollanen, että laulan aina mukana zumbassa, vaikka en aina osaisi sanojakaan ;) Sit olen ihan paloauton punainen, kun eihän siinä kerkeä samalla tavalla hengittelemään kun pitää laulaa! 


Nyt onkin sitten rinnat kipeät kaikesta hyppimisestä... Viime kuukautiskierron lopulla olin ihan varma, että rintojen arkuuden puuttuminen oli omalla kohdallani raskausoire, mutta sieltä ne menkat vaan alkoivat päivälleen 30.kiertopäivän jälkeen. Nyt ollaan taas ns."normaalissa", eli rinnat ovat olleet hellinä heti ovisajoista lähtien... Vielä olisi viikon verran odoteltavaa, ennen tuomiopäivää. Piinapäivät on perseestä!

Oletteko muuten huomanneet, että urheilullinen suorituskykynne olisi heikompi oviksen ja menkkojen välisenä aikana? Verrattuna alkukiertoon? Minä nimittäin olen! Hiki nousee pintaan ja hengästyn huomattavasti helpommin eräässä lähimäessä kierron loppupuolella, kuin kuun alussa. Ja kyseessä on siis mäki, josta kävellään koirien kanssa lähes päivittäin.
Onkohan tästä tehty mitään tieteellistä tutkimusta? (Enpä ainakaan pikagoogletuksella löytänyt...)


-Harriet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti