torstai 17. helmikuuta 2011

ihmettelen vaan...

Että mitäköhän nää aaltoilevat vatsakivut oikein on, jos lääkärin mukaan en (todennäköisesti) tässä kierrossa ovuloi ollenkaan? Entäs ne eilis aamusta lähtien kylään piipahtaneet limat...?

Tuntuu, että se mun lääkäri ei ehkä sittenkään ollut niin osaava kuin miltä aluksi vaikutti.

Junnan kirjoituksista olen nyt lueskellut, että nuo ensimmäiset hormoniarvojen näytteet, eli lähinnä kilpparin toiminta otetaan yleensä kiertopäivinä 3-5. What? Ei mulle sanottu mitään tollasta...! Se mukava lääkäritäti sanoi, että ne voi mennä antamaan koska vaan, kunhan ennen klo10 aamulla.

Meinasin jo käväistä siellä labrassa alku viikosta, kunnes laskelmoin, että koska joudun jokatapauksessa menemään sinne ensi viikon torstaina antamaan ovulaation jälkeisen progesteroni-näytteen, niin miksi en hoitaisi kaikkia näytteitä samalla? Jaa'a, nyt en oikein tiedä... Pitäisköhän mun nyt kuitenkin käydä antamassa ne kilppariarvot ensin, eli siis huomenna aamulla?


-H :)

1 kommentti:

  1. Ilmeisesti tuo kilpirauhasarvon tutkimus on sitten eri asia, joka labratädinkin mukaan tulisi ottaa ennen klo 10. En tiedä onko päivällä väliä. Ja nuo perushormonitason tutkimukset tehdään kierron 3-5 päivä. Enkä vieläkään ihan varma ole siitä mitä kaikkea perushormonitason tutkimuksissa tutkitaan. Se selviää sitten myöhemmin kun saan tuloksia. Kirjoittelen lisää aiheesta postauksessani.

    Eli varmaankin voit mennä minä päivänä tahansa antamaan nuo kilpirauhasnäytteet ennen klo 10. Moni muukin kanssasisar on niin kommenttien mukaan tehnyt, joten usko sitä mukavaa tätiä:)

    VastaaPoista